نوشته شده توسط : SINA

 

 

آیا از برادر / خواهر ، مادر / پدر ، بچه ها ، همسر / شوهر خود فاصله دارید؟ آیا می خواهید مرتباً با آنها در مورد نرخ ارزان چک کنید؟
YunGO ، برنامه تماس بین المللی ارزان قیمت فوق العاده با کیفیت و باورنکردنی با شماره مجازی و کارت تلفن بین المللی را امتحان کنید. ما پیام رسان و تماس صوتی رایگان نیز ارائه می دهیم!

بسیار ارزان و فوق العاده با کیفیت

با استفاده از YunGO شما از طریق VoIP با کیفیت صدای درخشان تماس های بین المللی بسیار ارزان در سراسر جهان برقرار می کنید. با قیمت هایی که ما به تماس های بین المللی رایگان بسیار نزدیک هستیم ، هزینه های ما بسیار کم است و شما متوجه آنها نمی شوید. قطعاً یکی از ارزان ترین برنامه های تماس بین المللی است که تاکنون استفاده خواهید کرد!

خود را بصورت رایگان تست و امتحان کنید

آیا ما را در کیفیت و ثبات باور ندارید؟ خوب ، از برنامه مکالمه بین المللی ارزان YunGO با موجودی اولیه 0.1 دلار استفاده کنید و آن را آزمایش کنید و آن را به صورت رایگان امتحان کنید. پس از آن به راحتی خدمات ما را به صورت طولانی مدت خریداری و استفاده کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که احساس خواهید کرد بصورت آنلاین و بصورت مداوم با ثبات و HD تماس رایگان برقرار می کنید!

قیمت های مختلف برای هر کشور در سراسر جهان

دانلود نرم افزار دریافت شماره مجازی YunGO Cheap

YunGO به شما کمک خواهد کرد تا برای تماسهای VoIP ارزان به هند ، نیجریه ، پاکستان ، بنگلادش ، ایران ، کلمبیا ، روسیه ، اتیوپی ، عربستان سعودی ، امارات متحده عربی ، اروپا ، ترکیه ، نپال و غیره پس انداز کنید. .com / # قیمت بدون هزینه اتصال یا هزینه پنهان است!

قیمت ها و پیشنهادات ویژه

YunGO حتی با برنامه های تماس ویژه ای که می توانید فوراً با برنامه خریداری کنید بسیار عالی است.
قیمت ارزان در "اشتراک ماهانه" به هند 0.005 دلار در دقیقه ، اتیوپی - 0.18 دلار در دقیقه ، بنگلادش - 0.025 دلار پاکستان - 0.025 دلار در دقیقه ، انگلیس - 0.012 دلار در دقیقه ، نیجریه - 0.08 دلار و سایر کشورها. بهترین قیمت در صنعت تماس با خارج از کشور از طریق VoIP!
بنابراین اگر به تماس ارزان با هند یا تماس ارزان با نیجریه نیاز دارید ، ما بهترین راه حل در بازار هستیم! طرح تماس هند نامحدود ما به خصوص محبوب است

شارژ آسان

- حساب خود را توسط Visa / MasterCard / Discover شارژ کنید

تماس های بین المللی رایگان

تماس رمزگذاری شده رایگان بین کاربران YunGO در هر زمان در دسترس است. اتصال صوتی پایدار ، مناسب برای کاربرانی که می خواهند از طریق اینترنت پیام و تماس بگیرند. برقراری تماس های رمزگذاری شده هرگز آسان نبوده است.

شماره تلفن بین المللی

به شماره بین المللی نیاز دارید؟ نگران نباشید ، ما شماره هایی را در بیش از 50 کشور ارائه می دهیم ** دریافت شماره مجازی مانند دریافت کارت های تلفن پیش پرداخت برای برقراری تماس بین المللی ارزان است. با شماره مجازی می توانید تماس دریافت یا ارسال کنید.

پاسخگویی به مشتری و به روزرسانی مکرر مشتری

ما تیمی بسیار پرشور و حرفه ای هستیم! ما معتقدیم که خدمات مکالمه بین المللی ما یکی از بهترین خدمات در بازار برنامه های تلفن همراه با تماس ارزان است. میزان پاسخ ما 100٪ و زمان پاسخ ما زیر 1 ساعت است. اگر هر مشکلی با خدمات دارید با ما تماس بگیرید و ما سریع پاسخ خواهیم داد. ما همچنین به روزرسانی های مکرر را در صفحات رسانه های اجتماعی خود منتشر می کنیم. در زیر هر دو سرویس را بررسی کنید:
پشتیبانی را می توان در اینجا یافت https://helpdesk.yun-go.com
به روزرسانی های اجتماعی را می توانید در https://www.facebook.com/yungorcs و https://twitter.com/yungorcs مشاهده کنید

تماس های بین المللی ارزان YUNGO:
- برنامه ای برای تماس های بین المللی پایدار و با کیفیت بالا
- نرخ ارزان برای هر کشور در جهان
- بدون نیاز به راه اندازی
- رابط کاربری بصری
تماس های VoIP
- نمودار قیمت ویژه
- امکان تماس صوتی رمزگذاری شده رایگان
- امکان دریافت شماره تلفن بین المللی و شماره
- پشتیبانی از مشتری بسیار پاسخگو

 

 



:: برچسب‌ها: شماره مجازی , نامبرکده ,
:: بازدید از این مطلب : 2795
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()